FB pixel

Пошук платежів

Пошук платежів
Трапляються випадки, коли сплачені рахунки з тих чи інших причин не доходять до нас або не обробляються автоматично. У такому разі Вам необхідно написати запит у техпідтримку, в якому, в залежності від способу оплати, вказати наведені нижче дані:
 
LiqPay
   1. Номер телефону, на який зареєстрований гаманець LiqPay.
   2. Дату та час платежу.
   3. Суму платежу.
   4. Номер рахунку, який ви сплачуєте.
 
Картою VISA/MasterCard
   1. Останні 4 цифри картки з якою здійснювалася оплата.
   2. Дату та час здійснення платежу.
   3. Суму платежу.
 
Через термінал
   1. Необхідно надіслати відскановану або сфотографовану копію чека.
 
Банк
   1. Якщо платіж здійснено після 14:00, він буде зарахований до нас на рахунок та опрацьовано на наступний робочий день.
   2. Необхідно надіслати відскановану/сфотографовану копію квитанції про оплату.