Трапляються випадки, коли сплачені рахунки з тих чи інших причин не доходять до нас або не обробляються автоматично. У такому разі Вам необхідно написати запит у техпідтримку, в якому, в залежності від способу оплати, вказати наведені нижче дані:
LiqPay
1. Номер телефону, на який зареєстрований гаманець LiqPay.
2. Дату та час платежу.
3. Суму платежу.
4. Номер рахунку, який ви сплачуєте.
Картою VISA/MasterCard
1. Останні 4 цифри картки з якою здійснювалася оплата.
2. Дату та час здійснення платежу.
3. Суму платежу.
Через термінал
1. Необхідно надіслати відскановану або сфотографовану копію чека.
Банк
1. Якщо платіж здійснено після 14:00, він буде зарахований до нас на рахунок та опрацьовано на наступний робочий день.
2. Необхідно надіслати відскановану/сфотографовану копію квитанції про оплату.